Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AT

Hmm ... včera mě nebezpečným manévrem předjel motorkář tak že jsem raději vymetl včechny šutry ze škarpy, ke stejnému manévru donutil protijedoucí auto. Po pár kilometrech ho vidím stát u bufetu při cestě, zastavil jsem a optal se , kde se učil jezdit a proč ohrožuje okolí. Sprostými slovy před mou manželkou a dětmi mě seřval, co si vůbec dovoluji, on si může dělat co chce a staří páprdové, co se vlečou devadesátkou jako šneci, nemají na silnici co dělat. Kopl mi do blatníku, nahodil mašinu a s protočením kola odjel.

P.S.: Bohužel to svědčí o kultuře celé této menšiny lidí, kteří se chovají jako sprostá hovada a ohrožují na životě sebe i okolí

P.S.2: To je blbost co??

1 0
možnosti
KS

dobře, já jsem nepsal o tom, že někteří kněží zneužívají i malé děti a jejich nadřízení to léta tutlali.. je to přinejmenším neseriozní spolek a já jsem se o tom mnohokráte přesvědčil-je to MÚJ názor - a srovnávat církev a motorkáře je fakt  /pán promine/ ;-)blbost

0 0
možnosti
OP

Splnil jste slib a nechal pokřtít synky, tem marasmus kolem byl pro vaše poučení.

1 0
možnosti
JC

Aspoň vidíte, jak je prospěšný celibát, který zavedla katolická církev. Kněžství je povolání (v pravém smyslu - ti lidé jsou k tomu povolání Duchem Svatým, nejde o jejich výběr), nikoli způsob obživy rodiny.

2 0
možnosti
KS

no, já se v církvích moc nevyznám, ale protestanti-pravoslavní mají manželky a moho mít i děti - takže se /dle mého názoru/ trochu eliminuje možnost pohlavního zneužívání - ať už kohokoli. Totiž sex je přirozená lidská potřeba :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1802x
motorkář a kluk z Jindřichova Hradce, baví mě řečtina, rád si dělám legraci, hodně pracuju, dost cestuju a padesát mi fakt bylo...

Seznam rubrik