Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslím že by nebylo od věci, kdyby ministerstvo vnitra zařídilo ne agenty provokatéry, ale agenty kontrolující KVALITU PRACE POLICIE. Tedy  včetně chování k poškozenému, přesnost protokolů atd.

2 0
možnosti

Ano, můžu potvrdit pár šílených zkušeností s policií. Příklad za všechny: ukradli mi značky na autě, zavolala jsem samozřejmě PČR, přijel příslušník, odvezl mne na služebnu a začal mně přesvědčovat, že pro mně bude lepší říct, že jsem značky ztratila! Při pomyšlení na jaký nekalý účel by zloději mohli použít mé značky jsem to samozřejmě kategoricky odmítla, Tak mně nechal na služebně "vykysat" 2h a pak ještě ťukal protokol 2-ma prsty 30 minut. To, že jsem potom na inspektorátu musela zaplatit 500Kč za nové značky ani nemluvě a to i s protokolem, že mi je ukradli :-/

2 0
možnosti

Vy jste nechtěl podepsat protokol hned při výslechu? Proč? ebo že byste byl takové ..., že vás to nenapadlo?

 Mimochodem: "hovada, která platím z daní nejsou schopna". Rod je v češtině zásadně gramatický.

0 1
možnosti

víte ona se změnila doba...jako poškozený nechodíte k výslechu..jen se vás na pár věcí zeptají a druhý den to jen podepíšete....češtinu mě neučtze, občas každý uděláme překlep..navíc bych Vás, soudruhu, chtěl vidět v mé situaci.. ale nepřál bych Vám ji....jinak hodně zdaru a už mě neotravujte..

Rv

1 1
možnosti

Nevím proč si nestěžujete na nadřízeném orgánu policie. Psát na blog je pitomost. Tím sotva něco získáte.

1 1
možnosti
Foto

Stát má ohledně svého poskytování bezpečnostních služeb asi takovouto smlouvu se svými občany:   nebudu vám smluvně garantovat nic. Pokud podle vašeho názoru nebudu plnit svůj servis, neřeknu vám, co jsem si uložil za povinnost udělat, ale v každém případě si vyhrazuji právo jednostranně určit cenu, kterou musíte za tyto nedefinované služby zaplatit.

2 0
možnosti

Ale to jste se nechoval zrovna ideálně.

1 3
možnosti

Měl toho policajta seřvat, že?

1 0
možnosti

Kdysi jsem našel řidičák, říkal jsem si že udělám dobrý skutek a odevzdal průkaz na policii.(podle bydliště byl majitel z druhého konce republiky). Sepsali se mnou protokol, měl jsem za to, že tím to končí. Po pár měsících předvolání- dostavte se tehdy a tuto hodinu. Přišel jsem na určené oddělení, tam výslech jako s nějakým zločincem. Nikdy víc!

11 0
možnosti
Foto

I62v66o 88C82i20l42i40c20h

4. 5. 2014 21:40

Cikáni vykradli jednu garáž v naší ulici a naše stařičká babička je u toho vyplašila. Také naivně zavolala policajty a podle toho, co mi pak vyprávěla, tak se k ní chovali, jako by tu garáž vykradla ona sama ;-€

6 0
možnosti
  • Počet článků 104
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1802x
motorkář a kluk z Jindřichova Hradce, baví mě řečtina, rád si dělám legraci, hodně pracuju, dost cestuju a padesát mi fakt bylo...

Seznam rubrik