Řecko, Česko a Cikáni

12. 09. 2011 19:58:24
Nevím jak se žije našim obdobným občanům stejné rasy v našich končinách nyní, ale na zdejších ostrovech to je přinejmenším, jako za naší první republiky.... Cikáne - toto je obchodní dům...obchod..supermarket - mají to privilegium, že s nimi chodí jako doprovod prodavačka..zatracená práce...

Svého času, jsem nějak... 2 měsíce čekal než odjedu za prací do Řecka.. Před tím jsem 23 let pracoval ve státní službě, žádné problémy, prostě, stát za mě poctivě platil zdravotní i sociální...poctivě jako za každého svého zaměstnance... a tak jsem se jednoho dne ocitl tváří v tvář úřednici Pracovního Úřadu v Pelhřimově.. Co čert nechtěl, byl jsem přítomen jednání s osobou romského etnika... Protože je znám, bylo pro mě překvapení, že dostal co žádal, pracovnice viditelně nechtěla problémy a všechno co požadoval kvitovala. Pak jsem, u vedlejšího stolu, přišel na řadu já... Co po nás chcete?! Co čekáte?! Proč jste si vůbec dovolil přijít?! Zalapal jsem po dechu.

„Já pracuju 23 let a nyní nemám 2 měsíce práci, než odjedu do Řecka...nemá za mě kdo platit sociální a zdravotní..tak snad jsem si myslel...“ . Nikdy jsem takovou potupu nezažil. Ta paní „Přepážková“ mě dobře znala a možná i proto si mě vychutnávala stran svého nynějšího postavení... „Jo tak Vy pracujete u st. podniku 23 let a nyní chcete od nás ...no tak to ne.., jo, Cikán co nepracuje, prosím, tomu rozumím, ale vy?!....“Zaplatím Vám zdravotní na jeden měsíc a už Vás tu nechci vidět...“

Snad jsem i poděkoval, zblblý celým tím jednáním a procesem...Ale pak mi to došlo... Mého brášku okradli, zmátili... jeho děti, jako naschvál po několika letech taky... Největší problémy můj táta měl s tímto etnikem... Já byl vždycky v poho a domluvil se...ale tato Úřednická osoba z nás udělala nesmiřitelné strany. Já, poctivý, pracovitý, slušný člověk...a nepracující, přiživující se Cikán, v těchto krajinách zvaný Rom, je osoba , která nikdy nepracovala, ale stát jí bude vyplácet peníze, které jsem vydělal já?!!!...nebo Vy?!.. A je jim to málo?! To nás budou střílet jako v Jižní Africe?! Že jsme málo pracovití a mají se díky nám špatně?!

NE!!! Já už to nechci!! Nechci „paní“ co bude diskriminovat pracovité lidi na úkor těch ostatních...Je placená státem...

Státem, který nedokáže ochránit slušné a pracovité lidi...a tak jděte do pr..... kam patříte a konečně už začněme dodržovat zákony a normy jednotné pro všechny ....a lidé Vám budou vděční....

V Řecku se říká Romům Cikáni. Přežívají na okrajích měst, jako za slávy naší první republiky. Protože všechno obyvatelstvo ví, že kradou, a poctivou prací si obživu nezískají, po 2 dnech bydlení ve stanech a táborových obydlích, jsou v Řecku vysídleni o okres dál...

A tak možná jednou dojdou až domů,.do Indie, odkud pocházejí ..I když to spousta z nich neví... Přeju jim to ať už se konečně vrátí tam kam patří..a já to viděl......

Dřív než oni vysídlí nás...

Autor: Karel Štrobl | pondělí 12.9.2011 19:58 | karma článku: 42.08 | přečteno: 3610x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Ladislav Jakl

Dělají z nás ženy! Nebo jen hlupáky?

Jsme všichni obětmi tajemného spikleneckého experimentu, kdy pomocí přísad do potravin globální vládci nadělají z chlapů zženštilé hermafrodity, neschopné plodit děti?

28.3.2024 v 18:55 | Karma článku: 13.27 | Přečteno: 151 | Diskuse

Milan Šupa

Čerpejme sílu ke vzestupu z prožití reality Ducha

Myslím, tedy jsem! Tato slova jsou lež! Jsou omylem! Kdo je akceptuje, sází na falešnou kartu a promrhává svůj život. Ztotožňování vlastní jsoucnosti s rozumem a myslí je tou největší tragédií, která nás může postihnout.

28.3.2024 v 16:13 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 25 | Diskuse

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 23 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 15.11 | Přečteno: 282 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 19.53 | Přečteno: 489 | Diskuse
Počet článků 104 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1802

motorkář a kluk z Jindřichova Hradce, baví mě řečtina, rád si dělám legraci, hodně pracuju, dost cestuju a padesát mi fakt bylo...

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...