Taky vás okradli a Policie se k vám chovala jako k pachateli?!

4. 05. 2014 21:12:42
Před 3-mi týdny jsem zaparkoval našeho krasavce těsně před vchodem u jednoho supermarketu. Jen 3 místa před vchodem, kde stály další vozy. Nakupoval a stále jsem měl auto na očích. Resp. Házel do košíku a díval skrz okna..

Jednoduše a stručně-nové auto Dacia Duster-problém-šrouby, hmoždinky, vrták a pár dalších kosočtvercovin..Místo – největší a nejnovější prodejna /tak to říkají/ Baumaxu v Praze, Michli-tedy parkoviště.

Nacpal věci do košíku, no a pak jsem jel k pokladně.. a zavadil pohledem o kuřečí řízky s hranolkama za 75 kč.. u bufetu, který součástí onoho podniku. Měl jsem chuť a hlad a tak si dal porci. Bufík je v přízemí a na auto jsem viděl-bylo ode mne 30 viditelných metrů. Řízek a vůbec všechno bylo výtečné a tak jsem si pochutnával a díval na naše zaparkované, krásné, nové auto. Polkl jsem druhé sousto a místo před naším autem, blíže obchodu se uvolnilo. Polkl jsem třetí a do mezery mezi naším krasavcem a obchodem, prostorem, který jsem monitoroval /měl v merku/ zacouvala červená dodávka tak, že jsem na náš vůz přestal vidět. Typ Peugeot Boxer či něco podobného.. Značku si nepamatuju. Díval jsem se na řidiče skrz okno a baštil kuřecí řízek. Kolem 30- ti let, krátce střižené tmavé vlasy, modrá bunda. Začalo pršet a tak mi nebylo divné, že nevylezl z vozu. Asi na někoho čeká, prší.. Nedošlo mi, že tyhle auta mají boční, „klouzací“ dveře..

Než jsem dojedl polovic mého talíře, auto cca po 3 minutách odjelo.

Zpozorněl jsem, ale konečne jsem viděl naše auto bez známky poškození. Zaplatil jsem útratu včetně výborného obědu a šel k vozu.

Auto odemčené, spousty věcí pryč, bunda z kufru, autokamera... šel jsem za ochrankou marketu-jistě, není problém, jdeme k šéfovi, všechno bude na kamerách-říkal a já si oddechl. Jenže onen šéf povídá svému podřízenému za mojí přítomnosti : „ Ty vole jaká kamera, jaký kamery, normálně ho pošli na policajty a do prdele“. Onen mladý, vysoký chlap, skoro jako já, mi řekl, že se omlouvá ale, že je tu zaměstnaný první den a že zde žádné kamery nejsou, parkoviště je nehlídané a je mu to líto...že si musím vystačit s Policií ČR. A tak jsem zavolal 158. Příjemný chlap mi řekl, že za 20-30min přijede někdo, kdo to vyšetří. Čekal jsem 2 hodiny..za které jsem zjistil, že mi ukradli i bundu z kufru..

Konečně přijel maník v autě a uniformě Policie ČR.

„To jste vy?!“, povídá a vylézá do deště.

„Ano, jsem“, odpovídám a zmrzle mu dávám svoje doklady a vyličuju děj i to, že jsem do auta, kvůli stopám nelezl.

„No dobrý, a o co tak strašnýho jde, že nás voláte?!“, povídá muž v uniformě a mě dochází trpělivost.

„Nevím, ale čekám 2 hodiny, okradli mě..vykradli mi auto, je mi zima, volal jsem 158 a řekli mi jak se mám zachovat...“ říkám vznětlivě a nekamarádsky.

„Rychle se uklidněte“, povídá muž v uniformě a pokračuje „ nebo bude zle“.

Zatmělo se mi před očima-okradli mě a tenhle kretén mi bude ..nicméně jsem zachoval klid a čekal co bude dál..to přece není možný..

Policista se chopil tužky a papíru a začal se ptát k čemu došlo, jak se to stalo atd...

Všechno jsem vysvětlil, řekl, podal popis auta i osoby, která v něm seděla..

Policista si mne vyslechl, udělal nějaké poznámky a vážně se na mě osopil: „ Tak si to dobře rozmyslete protože jsem ještě neslyšel o vykradeném autě, které bylo zamčené. Určitě jste ho zamkl?! Blbost, budete první, kdo má vykradené auto, které bylo zamčené!!! Určitě jste ho zapomněl zamknout, alespoň to připusťte..“

Byl jsem jak u vytržení-ten člověk na mě křičel, vnucoval mi něco co se nestalo..

„Šmarjá, já jsem poškozený, mě okradli, kvůli mně tu jste, já mám škodu, já platím sociální i zdravotní, chodím do práce, panebože co si to dovolujete?!!“

Záhy se onen idiot choval jako milius a řekl, že si mám pro protokol přijít druhý den na služebnu.

Ráno jsem se pro protokol dostavil a převzal. Takovou slátaninu, kterou onen orgán napsal bych nečekal ani od naší kočky. Ani slovo o tom co jsem viděl, že to byli pravděpodobně pachatelé..jen pár nesmyslů, které si vymyslel.!!

Víte, mrzí mě škoda 13000,-kč, štve mě to, ale mnohem víc mě mrzí, že hovada, které platím z daní nejsou schopni ani zaznamenat, že jezdí zloději v červené dodávce, kdy řidič sedí v autě s posuvnými bočními dveřmi a další osoba-osoby-vykrádají auta- řidič sedí, hlídá, otevřou se boční dveře..

Ten policista ani nic takového co jsem mu řekl, viděl, nejen nenapsal, ale ani nepochopil, i když jsem se opětovně snažil...

Pak mi došlo, že nechtěl přijmout oznámení o krádeži vloupáním, ale pouhou krádež-nevím kým je placen či hodnocen, ale je to HUMUS !

Autor: Karel Štrobl | neděle 4.5.2014 21:12 | karma článku: 36.66 | přečteno: 3289x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Ostatní

Jiří Herblich

Slovo, které radí člověku je Božské tím, že chápe princip Božství

Kdo najde slovo své jako Božské tím, že uvěří. Ten najde slovo společné jako svoje a bude to slovo Boha v člověku.

28.3.2024 v 6:28 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 22 | Diskuse

Yngvar Brenna

Jakou chcete budovat společnost aneb pryč s Velikonocemi

Skutečně je to něco, za co máte utrácet peníze i čas a úsilí, abyste ty dopady potírali, či alespoň pokoušeli, byť zcela marně, zmírnit? Přece jde o to, jakou chcete budovat společnost.

28.3.2024 v 1:56 | Karma článku: 13.94 | Přečteno: 251 |

Jan Andrle

Nový oblek

Jak slíbil, tak udělal. Sliby se mají plnit, že. A já to stihnu nejen do vánoc, ale dokonce do velikonoc. Tady to je, přátelé blogeřníci.

27.3.2024 v 22:17 | Karma článku: 18.23 | Přečteno: 430 | Diskuse

Olča Vodová

zdánlivě zadarmo

(svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...,svoje slunce si musíme najít sami, pokud ho nemůžeme najít, hledejme ho v sobě...)

27.3.2024 v 21:18 | Karma článku: 5.10 | Přečteno: 108 | Diskuse

Karel Trčálek

Jak se pracovníci ve školství pomstili uličnímu výboru iFčil oslavujícímu Karlův úspěch

No, mám-li být upřímný, pomsta to byla hodně sladká. Však se taky hned ze všech stran slétly vosy a začaly si dávat do trumpety tak, že se div v té slaďounké šťávičce neutopily....

27.3.2024 v 10:51 | Karma článku: 31.12 | Přečteno: 592 | Diskuse
Počet článků 104 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 1802

motorkář a kluk z Jindřichova Hradce, baví mě řečtina, rád si dělám legraci, hodně pracuju, dost cestuju a padesát mi fakt bylo...

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...